איך להגביר נוכחות ברשת בלי לשבור את הראש על רעיונות?

אם את בשלב הזה בעסק שאת רוצה להיות יותר נוכחת,
אבל מתעייפת מלחשוב כל פעם על רעיון חדש,
אולי המודל הזה יכול להתאים בדיוק בשבילך.

הדבר היחיד שחשוב לי להזכיר לך רגע לפני שאנחנו צוללות פנימה – 
לא הגעת לרשת החברתית כדי להמציא את הגלגל אלא אם את ממש מתעסקת בחדשנות.

בסופו של דבר – בדרך כלל תדברי על נושא קיים שרובנו מכירות,
ותתני לו את הזווית המעניינת שלך, מה שיגרום לנו להישאר ולהקשיב.

אז אם את רוצה להזיע פחות על יצירת התוכן,
הנה מודל לפיתוח תוכן מקצועי שאני מציעה לך לעבוד איתו:

  1. תתחילי ממאמר – תכתבי מאמר/פוסט לבלוג על הנושא שאת רוצה לדבר עליו. זה בעצם יהיה התוכן הכי עמוק ומקיף שתכתבי. נניח עדי המורה ליוגה יכולה לכתוב מאמר על “תזונת חורף ברוח היוגה”
  2. את המאמר תפצלי לשלושה פוסטים – כל אחד על חלק אחר מהמאמר השלם.
  • פוסט אחד יכול להיות יותר אישי ולחבר אותך ואת הקוראות פנימה (איך עברתי ממרק קנור למרקים שעושים לי טוב)
  • אחד כתוב בצורה של טיפים (3 דרכים מעולות לשלב קטניות בתזונה שלך)
  • השלישי סיפור מקרה מהעסק שלך (השינוי המטורף של סימה שהתחיל מהוספת חומר גלם בודד למטבח)

כמובן יש עוד מלא אפשרויות לסגנונות תוכן וזו רק דוגמה

  1. על כל פוסט או לפחות על אחד מהם תצלמי סרטון – בסרטון תשתדלי לא להקריא את מה שכתבת בפוסט אלא לחשוב על דרך יצירתית להעביר את המסר בוידאו ככה שזה ידבר סביב אותו נושא אבל לא יראה בדיוק אותו דבר.

עדי למשל תוכל לצלם סרטון מתכון למרק בריא וחורפי, ככה היא ממשיכה את אותו קו תוכן אבל לא מקריאה תוכן יבש.

  1. יש לך גם ניוזלטר? נהדר! – תשתמשי במאמר גם עבור הניוזלטר כשאת מוסיפה לתוכו סיפור מקרה מעניין, טיפ מנצח או סיפור אמיתי שקרה לך וסיימי בהנעה לפעולה של הקהל שלך.

עדי למשל תוכל לשלב את המתכון בתוך הניוזלטר ולהזמין לצפות בהכנה שלו באינסטגרם או אולי בכלל להפנות להרשמה לסדנה חדשה שהיא פותחת.

הגיע הזמן שפיתוח תוכן יהיה קל יותר, נכון? 

המודל הזה מאפשר לך ליצור בנשימה אחת תוכן לשלוש פלטפורמות שונות לפחות ולשמור על עקביות ברשתות.

מה הנושא הראשון שאת בוחרת? 

התוכן יכול לתת ערך לחברה או קולגה? שתפי אותו הלאה!

עוד פוסטים לצמיחה עסקית

הקורס "שיווק שמתחיל מבפנים"

שיווק איכותי לא חייב להיות יקר

העסק שלך שונה, מיוחד ועם DNA אחר לגמרי מכל השאר –
והגיע הזמן שאת והלקוחות שלך תבינו את זה!

הכירי את הקורס “שיווק שמתחיל מבפנים”, שנותן לך כלים לצמיחה עסקית אמיתית.

חן מור