תמיד חלמת ליצור תוכן עקבי אבל מרגישה שזה מסובך מדי?
אם את שואפת לצמיחה עסקית, ותוכן הוא כלי שאת מרגישה שיכול להיות שימושי בשבילך
(רמז – התשובה היא כן!) אני מזמינה אותך להמשיך לקרוא.
את המודל שאני מתארת כאן למטה אני לא המצאתי,
אבל כשאני עובדת על פיתוח תוכן ללקוחות של הסוכנות שיווק בדיוק ככה אנחנו עושות את זה.
אז הנה הוא כאן:
- על מה מעניין אותך לדבר? מה הנושא המרכזי שמוביל את התוכן שלך?
עדי, מורה ליוגה שאני מלווה ומרשה לי לכתוב עליה ברשתות, מדברת כנושא כללי על “יוגה=בריאות”. הכוונה היא שלא משנה על מה היא כותבת, בסוף – זה מוביל לזה.
- מה הם 3 תתי הנושאים המרכיבים את הנושא הגדול הזה?
אז נמשיך עם עדי כי זה נוח נכון? אפרת כותבת על הנושאים הבאים:
- יוגה ותזונה – איך הן תומכות אחת בשניה
- יוגה לגוף בריא – איך תרגול יוגה שומר על בריאות השריר והשלד
- יוגה לנפש – איך תרגול יוגה הוא הכי פנימי שיש
- איך כל נושא הולך לבוא לידי ביטוי?
וזה בדיוק הזמן שבו את מפסיקה להיות רק ספונטנית (ברור שלפעמים זה נחמד, הכל טוב)
ומתחילה לדעת בדיוק איך את מציגה כל נושא. בצורה הזו יש לך מלא גיוון בעמוד אבל את לא צריכה לשבור את הראש.
אז הנה דוגמה לתת-נושא אחד:
- יוגה ותזונה יבואו לידי ביטוי בצורה של:
- פוסטים של טיפים לתזונה בריאה ברוח היוגה
- סרטוני מתכונים – צילום מתכונים קלים ובריאים
- סיפורי מקרה – ריפוי, שיפור ושינוי משמעותי דרך שילוב של תזונה ויוגה
מה את מרוויחה כשאת הולכת בדרך הזו?
את חוסכת זמן, מייצרת תוכן בעל ערך, ויוצרת נוכחות שמחזקת את המומחיות שלך.
את לא צריכה לחשוב כל פעם איך את הולכת להעביר נושא מסוים,
את כבר יודעת בדיוק איך את הולכת לעשות את זה.
ובגלל שאת אשת מקצוע מעולה אם את כבר מעבירה הלאה את כל הידע שצברת,
אז בטח לא חסר לך על מה לדבר, נכון?
אם את לא בטוחה, אנחנו יכולות לנסות לעזור 🙂