עוד על שיווק שמתחיל מבפנים

שואפת שהקהל יגיב כמו שאת רוצה? תדאגי שהמיתוג שלך יספר את הסיפור הנכון!
קרה לך פעם שהסתכלת על קולגה ושאלת את עצמך: “איך היא מצליחה למשוך לקוחות בכזאת קלות? מה היא יודעת שאני

איך לגרום למסר שלך באמת להיקלט (ולא להיעלם בפיד)?
יש לך מסר חשוב? 🌟 אל תסתפקי בלספר אותו פעם אחת! אם את גם “אינסיידרית” 🦄 שזה בעצם אומר

איך לתזמן פוסטים ברשתות החברתיות כדי למקסם חשיפה ומעורבות?
אני רוצה לספר לך על משהו מתסכל במיוחד 😵💫 בקהילה שלנו בפייסבוק יש יותר מ-1,000 בעלות עסקים שבחרו להיות שם,

המדריך המלא ליצירת בנק תמונות מקצועי לשיווק דיגיטלי
בעידן הדיגיטלי, תוכן ויזואלי הוא מרכיב קריטי בכל אסטרטגיית שיווק מוצלחת. אך אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור יוצרי תוכן הוא

הדרך האורגנית לגדול באינסטגרם: סיפור, תובנות ושלבים ליצירת אסטרטגיה מנצחת
אני מוצאת את עצמי לומדת מחדש את כל מה שקשור לאינסטגרם. כי האמת? רוב הלקוחות שלי לא מגיעות מהפלטפורמה הזו,

איך לעשות מחקר שוק בלי לצאת מהרשת החברתית
יכול להיות שחשבת לעשות מחקר שוק ולא ממש היה לך ברור מאיפה להתחיל כי זה נשמע סופר מסובך. אבל אל

איך להגביר נוכחות ברשת בלי לשבור את הראש על רעיונות?
אם את בשלב הזה בעסק שאת רוצה להיות יותר נוכחת,אבל מתעייפת מלחשוב כל פעם על רעיון חדש,אולי המודל הזה יכול

“יש לי מלא מה להגיד אבל אני לא מעלה כמעט כלום”
תמיד חלמת ליצור תוכן עקבי אבל מרגישה שזה מסובך מדי? אם את שואפת לצמיחה עסקית, ותוכן הוא כלי שאת מרגישה