שואפת שהקהל יגיב כמו שאת רוצה? תדאגי שהמיתוג שלך יספר את הסיפור הנכון!

קרה לך פעם שהסתכלת על קולגה ושאלת את עצמך:

“איך היא מצליחה למשוך לקוחות בכזאת קלות? מה היא יודעת שאני לא?”

התשובה היא לא בהכרח תקציבי ענק או קמפיינים מטורפים.
זה משהו הרבה יותר עמוק – מיתוג אישי ברור ומדויק.

מיתוג אישי הוא מה שהלקוחות שלך אומרות עלייך כשאת לא שם.

מותג אישי חזק זה לא רק צבעים יפים ולוגו מוקפד.
זה איך לקוחות תופסות אותך, זו הדרך שבה את מעבירה את המסרים שלך, והייחוד שאת מביאה לשולחן (או לאינסטגרם, תלוי באיזו שעה ביום).
זה ההבדל הכל כך מהותי בין עסק שנטמע ברעש של הרשת החברתית לבין עסק שאי אפשר להתעלם ממנו.

אם את מרגישה שהלקוחות הנכונות לא מגיעות אלייך או שהשיווק שלך מרגיש מפוזר – כנראה שהגיע הזמן שהמיתוג שלך יספר את הסיפור הנכון.

איך את יכולה לבדל את עצמך בשוק רווי?

בידול עסקי לא אומר להיות שונה, אלא להיות הכי קרובה לעצמך כי את אחת ויחידה.

הנה כמה דברים שיעזרו לך לבלוט:

  1. תביני לעומק מי הקהל שלך
    את לא מדברת לכולם. את מדברת ללקוחה אחת ספציפית שצריכה אותך.
    מי היא? במה היא נאבקת? למה דווקא את יכולה לעזור לה? איפה היא צורכת תוכן ואיך?
  2. תדייקי את ההצעה שלך
    לקוחות לא קונות “שירות ייעוץ” או “קורס דיגיטלי” – הן קונות פתרון לבעיה שלהן.
    אז במקום “אני עוזרת לעסקים לגדול”, נסי: “אני עוזרת לבעלות עסקים לבנות מיתוג אישי, שגורם ללקוחות לרצות לקנות מהן”.
  3. תשדרי מסר ברור ועקבי
    תחשבי על זה כמו ספורטאית שמתאמנת לכל המקצועות –
    ריצה, שחייה, הרמת משקולות והתעמלות מכשירים.
    היא אולי תהיה בסדר בכל אחד מהם, אבל היא לעולם לא תהיה אלופה בתחום מסוים.אותו הדבר במיתוג שלך. אם את קופצת מנושא לנושא, הקהל לא יבין במה את באמת טובה. חזרי שוב ושוב על המסר המרכזי שלך כדי שהוא ייחרט בזיכרון ויבסס אותך כאוטוריטה בתחום שלך.
  4. תהי נאמנה לעצמך
    החיבור האמיתי נעשה אלייך ולמי שאת.
    האמת? לפני כמה ימים קיבלתי משוב מלקוחה פוטנציאלית שהתקדמה עם יועצת אחרת כי הרגישה אליה יותר חיבור אישי.
    כשאת אמיתית, קל יותר ללקוחות להזדהות איתך ולהרגיש שאת באמת יכולה לעזור להן.
  5. צרי תוכן שמשרת את המותג שלך
    התוכן שלך לא יכול להמשיך להיות כל כך רנדומלי, הוא צריך לשרת את הערכים שמובילים את המותג שלך ואת הגישה הייחודית שלך.

פוסטים, מאמרים, סרטונים – תכנני אותם ככה שהמסרים של המותג יעברו דרכם.

רוצה ללמוד איך לעשות את זה נכון?

בקורס הדיגיטלי “שיווק שמתחיל מבפנים”, אני מלמדת איך לבנות מיתוג אישי חזק ואסטרטגי, כזה שלא רק נראה טוב – אלא באמת גורם ללקוחות לרצות לעבוד איתך.

אנחנו צוללות לעומק על בניית מיתוג אישי מתוך החוזקות והערכים שלך, דיוק ההצעה שלך, יצירת מסלול שיווקי שמתאים בדיוק בשבילך, וכל מה שאת צריכה כדי להניע צמיחה אישית ועסקית כבר עכשיו.
לחצי כאן להצטרפות לקורס.

התוכן יכול לתת ערך לחברה או קולגה? שתפי אותו הלאה!

עוד פוסטים לצמיחה עסקית

הקורס "שיווק שמתחיל מבפנים"

שיווק איכותי לא חייב להיות יקר

העסק שלך שונה, מיוחד ועם DNA אחר לגמרי מכל השאר –
והגיע הזמן שאת והלקוחות שלך תבינו את זה!

הכירי את הקורס “שיווק שמתחיל מבפנים”, שנותן לך כלים לצמיחה עסקית אמיתית.

חן מור